Kategóriák:     Keresés:
Alapállapot, Csökkenő (dátum), Növekvő (dátum), A-Z (név), Z-A (név), Nézettség (csökk.), Nézettség (növ.),
Szavazatok (csökk.), Szavazatok (növ.), Kommentek (csökk.), Kommentek (növ.),
Előző oldal  1  Következő oldal
Ötödik Találkozónk - 2012. Május 12. (00:30:43) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Jövőre, Veletek ugyanitt!:) Ez a nap immáron ötödször a miénk:) 2008-tól, évenként egy alkalommal Május hónapban találkozunk. Találkozóink időpontjának kitűz...
feltöltve: 2012-12-25 01:59:49
nézettség: 817
kulcs: Dunás, Találkozó, 2012, Csónakház, zene,

Küldöm ismerőseimnek!
Harmadik Találkozónk, 2010. Május 1. Els (00:09:54) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Dunásoknak, munkatársaknak szeretettel! Idén is csodaszép napot tölthettünk együtt volt munkatársainkkal és családjukkal a régi, hétvégi Üdülőnkben. Fogadjátok szeretettel ezt a (3 részes) videónkat visszaemlékezésül erre a szép napra mindannyian, akik o ...
feltöltve: 2010-05-09 05:22:38
nézettség: 2088
szavazatok: 1
kommentek: 0
kulcs: ELSŐ rész!Talalkozo, majalis, munkatarsak, csalad, zene,

Küldöm ismerőseimnek!
Első találkozónk, 2008 Május 1. (00:04:14) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Végre találkoztunk! Igaz, ennek már 1 éve, azóta már a 2. találkozónk videóját láthattátok. Most végre elkészültem az első talink vidijével is. Sokan, 20-25 éve nem láttuk egymást. Fogadjátok szeretettel:) Zene: Mikes Éva: Dunaparti Ház, és Egy dunaparti csónak házban c. dalokat hal ...
feltöltve: 2009-10-05 20:19:04
nézettség: 993
kommentek: 0
kulcs: Talalkozo, baratok, munkatarsak, csonakhazunk, kepek,

Küldöm ismerőseimnek!
Dunás Találkozó - 2015.05.09. (00:11:44) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Nyolcadik Találkozónkon is egy kellemesen szép
napot tölthettünk el a régi munkatársakkal. Csoda
szép, napos időnk volt. Se felhő, se szél nem volt
sehol! Id...
feltöltve: 2015-12-20 12:13:36
nézettség: 540
szavazatok: 1
kulcs: Munkatársak, találkozója, Dunások, Csónakház, 2015.,

Küldöm ismerőseimnek!
A mi Majálisunk:)) Dunás tali, 2009. Máj (00:10:27) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Egymást szerető, tisztelő munkatársak találkoztunk az idén másodszor a rendszerváltás óta! Egész napos volt a találkozónk, csodálatos időt kaptunk, amiért köszönet az égieknek, és köszönet mindazoknak a munkatársaknak, szolgáltatóknak, akik nekünk most már másodszor lehetővé tették, hogy egy nag ...
feltöltve: 2009-05-18 19:44:47
nézettség: 1168
kommentek: 0
kulcs: zene, képek, csónakházunk, barátok, Találkozó,

Előző oldal  1  Következő oldal
Címkék

canak,  vasvilla,  autómosás,  MACARALE,  action,  Looks,  Dancs,  Micuka,  Gábor,  Vivien,
 élmény,  Belgiumba,  Lung,  Toowoomba,  gergo2,  jawed,  Görög,  pincérnő,  közösség,  kártyavár,
 golotinja,  légy,  Csillag,,  túlsúly,  Pinguini,  Kodaly,  na ez mi,  Mexico,  Canyon,
 Chrno,  nekik,  Brokeback,  americas,  tuner,  analóg,  tűzoltó,  Nevada,  életed,  Abora,
 virtuóz,  Bukó,  macarena,  macska,  Bokros,  ekokolo,  Margit,  1972.,  atomanti,  1987,
 nyikhaj,  dumb,  Legend,  Divas,  lusta,  sátor,  Student,  Seurat,  Oprah,  uszturu,  dark-rift,
 hinh,  moskvich,  masszás,  horgász,  MTV1,  ésszel,  zeitgeist,  kétlábú,  pékin,  Rani,
 Wolf,  baki vicc,  Blue,  Csíki,  Visszatér,  Pedr,  loans,  Zújs,  gril,  Lenin,  Nine,  foolish,
 operator,  Sasuek,  Kateto,  légzsák,  kispesti,  Oltárkő,  Idióták,  Remek,  rafael,  minibusz,
 yo-yo,  elmondom,  EROTIKUS,  izrucenje,  galla,  Danó,  1979,  Akció,  KÉT LUFI,  nfsu,  highlight,
 Pilot,  burroughs,  animalsex,  viaggi,  beatrice,  Pagani,  lökd,  Pethő,  Uzon,  Acch,  Müller,
 szív,  shark,  quad túra,  Andók,  EGYMILLIÓ,  Rush,  pasik,  melegek,  windy,  napster,  Demis,
 Kréta,  riport,  Fontane,  kutsus,  cheval,  Cristiano,  Kira,  Józsa,  aranyi,  fights,  csikizés,
 Headache,  Shoes,  Asha,  híd.szép,  csobbanás,  Marhaabah,  Uruguay,  gummybear,  Fájdalom,
 bottom,  Heavens,  zsuzsika,  Beethowen,  rablás,  Sherlock,  jonli702,  rolando,  nyakkendő,
 ugra,  creatures,  Elisa,  fektetés,  nyugdíj,  johnuram,  lure,  quest,  Dénes,  Declan,
 Lucinda,  Odie,  buki,  eletmod,  Bushwacka,  wild,  Powers,  LEAH,  stupid,  bptv,  Jancs,  Népzene,
 nigga,  fika,  Christine,  Gazdig,  Hatodik,  Hayley,  ruha,  HAVASI,  Lecke,  Animació,  nagyszerű,
 denevér,  Rzsaszn,  szatir,  Ultrahang,  Opeth,  drogat,  SZTÁRBAN,  tahiti,  hazaérés,
 c20let,  catattack,  rémület,  Bevonulás,
Blog címkék

Az én mikulásom, Facebookon kaptam Krisztina..., Télapó, Helló, Kutya télapó sapkában, Facebookon kaptam, Hull a pelyhes fehér hó, Jöjj ..., Szabadság, Szolgálat, Hiszékenység, Alázatosság, Téli kép, Boldog szülinapot a ma ünneplő..., Szép estét jó éjszakát, Mikulás este, Miklós reggel, Alamizsna, Szabadság, Jó reggelt kedves látogatóimna..., Az igazi Mikulás: - figyel, -s..., Png nő, Rosszindulat, Virágból, Aranyosi Ervin: Mire tanít a M..., Facebookon kaptam, Tűrés, Hull a hó - a nőre, Facebookon kaptam, Szép estét, Télapó, Facebookon kaptam, Vidám ébredést, derűs napot, Alamizsna, Png virág, Facebookon kaptam, Png virág, Virágból, Szellem, Png virág, Szabadság, Angyalok, Alamizsna, Facebookon kaptam, Szép estét, Facebookon kaptam, Png virág, Facebookon kaptam, Mikor eljön a tél, hó száll a ..., Ajándék télapóra, Ítélkezés, Facebookon kaptam, Szabadság, Facebookon kaptam, Kellemes hétvégét, Esti imám . . ., Alamizsna, Kellemes délutánt kívánok, Virágból, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Alamizsna, Facebookon kaptam, Szívesen küldött rózsacsokor, Alamizsna, Alázatosság, Télapó, Havas téli képek, Angyalok, Szèp napot kívánok, Facebookon kaptam, Megérkezett télapó, Facebookon kaptam, Png virág, Téli kép, Jó éjszakát, Hull a pelyhes fehér hó, Jöjj ..., Facebookon kaptam, Alamizsna, Kellemes kávézást, Hull a hó - a nőre, A gyerekek hisznek a Mikulásba..., Télapó, A mikulásvirág csodája Egy ré..., Szép estét, Kellemes kávézást, Jobb elkerülni, Facebookon kaptam, Indul a Mikulás, Hello, csinos nő, Facebookon kaptam, Png virág, Szent Miklós nem legenda volt,..., Megérkezett télapó, Boldog Mikulást!, Jobb elkerülni, Aranyosi Ervin: Mire tanít a M..., Télapó, Rosszindulat, Szent Miklós nem legenda volt,...,
Macska Duett
kategória: utazás
Natures Babys
kategória: állatok
3naposlakodalom