Kategóriák:     Keresés:
Alapállapot, Csökkenő (dátum), Növekvő (dátum), A-Z (név), Z-A (név), Nézettség (csökk.), Nézettség (növ.),
Szavazatok (csökk.), Szavazatok (növ.), Kommentek (csökk.), Kommentek (növ.),
Előző oldal  1 2  Következő oldal
Motorok (00:00:39) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Japán motortipusok hangja benne a nevében!
feltöltve: 2011-11-08 07:03:14
feltöltő: decotext
nézettség: 3415
kulcs: motorok,

Küldöm ismerőseimnek!
Szembeállított motorok égetik a gumit!! (00:01:28) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
2011 augusztus 20 Kunmadaras Éjszakai show!
feltöltve: 2011-10-02 20:32:18
feltöltő: illatos
nézettség: 653
kulcs: motor, streetfighter, bemutató,

Küldöm ismerőseimnek!
A vezetéstechnikai tréning motorfelhozat (00:01:11) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Ma van Debrecenben a Vezetéstechnikai tréning a Főnix csarnok parkolójában,ezekkel a motorokkal jöttek a résztvevők.
feltöltve: 2010-04-24 11:01:26
nézettség: 1268
kommentek: 0
kulcs: vezetés, technikai, tréning, motor, felhozatal,

Küldöm ismerőseimnek!
Nézegetem a börzén a veterán motorokat (00:01:01) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Ellátogattam az idei tavaszi Veterán autó-motor börzére, itt épp a motorokat nézegettem, jót nosztalgiáztam, a felvétel elején látható MZ motor nekem is volt anno legénykoromban.Az árát tartja most is!
feltöltve: 2010-04-11 15:35:35
nézettség: 1123
kulcs: Debrecen, veterán, autó, motor, börze,

Küldöm ismerőseimnek!
Érkeznek a veterán motorosok: (00:01:20) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Ma volt a Debreceni veterán autós-motoros börze, itt még érkezőben van néhány kiállító illetve árus. Én közben már nézegetem a felvételen a kék dzsekimben a kiállított motorokat, engem ők érdekeltek jobban a börzén.
feltöltve: 2010-04-11 14:54:04
nézettség: 1356
kulcs: Debrecen, veterán, autó, motor, börze,

Küldöm ismerőseimnek!
Veterán autó-motor börze,Debrecen (00:01:29) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Veterán autó-motor börzén jártunk ma, Debrecenben, ami évente kétszer kerül megszervezésre, tavasszal és ősszel. Az autókon motorokon kívül alkatrészeket is árulnak, illetve egyéb sokféle retro dolgot is, aminek már nem sok köze van az autó-motor témához, de valaki még lát benne itt valamit, hogy ki ...
feltöltve: 2010-04-11 13:09:05
nézettség: 6996
kulcs: Veterán, autó, motor, börze, Debrecen,

Küldöm ismerőseimnek!
Járművek Heraklionban (00:00:17) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
2009 júniusában Krétán nyaraltunk. Itt is, de korfui nyaralásainkon is már tapasztaltuk régebben, hogy sok a Lada márkájú jármű itt Görögországban, a görög szigeteken. Javarészt Lada Nivákkal találkoztunk-mint ahogy ez a felvétel is mutatja-a hegyek miatt,de személygépkocsikkal is volt szerencsénk t ...
feltöltve: 2009-06-28 12:53:58
feltöltő: aranyibarbara
nézettség: 3977
szavazatok: 4
kulcs: Kréta, Heraklion, Lada Niva, Motor,

Küldöm ismerőseimnek!
Motorok (00:04:45) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Kunmadarasson voltunk motoros találkozón és ott készültek a képek.
feltöltve: 2008-10-14 09:56:43
feltöltő: csumike
nézettség: 4262
kulcs: motorok, alkatrészek,

Küldöm ismerőseimnek!
Rakétaember átrepülte a La Manche csator (00:02:40) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Átrepülte a La Manche-csatornát pénteken az első rakéta-meghajtású ember. Yves Rossy svájci pilóta a hátára erősített, házi készítésű, lökhajtásos motorokkal felszerelt szárnyaival vette a maga elé kitűzött akadályt
feltöltve: 2008-09-27 20:36:39
feltöltő: maroka
nézettség: 1877
kulcs: Rakétaember, átrepülte, a, La Manche csatornát,
kategória: hírek/bulvár

Küldöm ismerőseimnek!
Lángnégyszögben a motorok!!!! (00:00:57) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Látványos bemutató a lángnégyszögben!!!!
feltöltve: 2008-07-08 12:24:25
feltöltő: illatos
nézettség: 811
kommentek: 0
kulcs: motor, bemutató, tűz, láng,

Előző oldal  1 2  Következő oldal
Címkék

gostosas,  kényelem,  hava,  Jelenetek,  rendelő,  papag,  ideg,  wars,  dunarea,  pallone,
 ájul,  pihenő,  leanna,  Hórusz,  gyalogos,  edgar,  vederbe,  lonelly,  bernie,  haumann,
 cheating,  CSIBETÁNC,  Natalia,  pókerarc,  mise,  rang,  árok,  ajánló,  Sokszinű,  szárazon,
 táncos,  muzikális,  baleset,  figyelj,  átverések,  kis malac,  hatar,   torna,  lavinia,
 nyuszi,  fagylalt,  longest,  BT-7,  reef,  preschool,  kalinka,  poharas,  hasznos,  Relaxing,
 ebsaleh,  Hello,  quatro,  fiúk,  Johnnie,  barbati,  kdnp,  whirlwind,  mariage,  Filmzene,
 gsxr,  apáti,  vadászik,  Capuccino,  Thebes,  Kavafis,  tolószék,  KEIRA,  Gyimes,,  Szoli,
 szülinap,  mirror,  Dessi,  Kaczor,  Falvai,  Klézse,  öngol gol,  grand,  diszkaú,  peter pan,
 Home Made,  Gyanta,  Dinosaurs,  domestos,  riddler,  hydrodome,  Celeste,  Yellow,
 valoságos,  Boeing,  körben,  repcsi,  globális,  tiny,  utasok,  pasi,  sorompo,  Eindhoven,
 vásárba,  Cibakháza,  Crashed,  anima,  Zelda,  satara,  sikerblog,  Freeflow,  yurika,
 Wutang,  Trunk,  Gleccser,  Twenty,  conan,  beszélő,  New Years,  megalits,  szülei,  serveuse,
 poets,  Repce,  Emese,  facfox,  Lily C.,  louis,  vietnám,  tu-154,  Playboys,  felújítás,
 Veled,  kage,  cakes,  dilemma,  kalocsai,  hipnoza,  Corsa,  nő orvos,  kalács,  nonprofit,
 aerialx2,  kirakós,  Praktikus,  fegyver,  ojjektum,  Jimi,  Utolsó,   balf@sz,  hagymák,
 dominos,  umor,  ronlado,  Steve,  pogány,  amin,  harangszó,  CHAZ,  unusual,  weteran,  Sölden,
 ringtones,  Gyümölcs,  ketchupos,  Ovis,  Andr,  Képek...,  horse,  Komp,  alphabet,  apollo,
 nőknek,  rains,  Sycylia,  Fogyókúra,  Jealousy,  hapšenje,  gonnaro,  frissítő,  P!nk,
 Becsei,  milk,  sztár,  GMCLA,  Fetch,  plasztika,  äventyr,  ua csaj,  blondynka,  tiraera,
 Cazzeggio,  anim,  féfiak,  finn,  foxi,  lézer,  Eurosport,  Szandika,  uyghur,  gerbil,
 idők,  Ćirilica,  Charles,  talantis,  flavio,
Blog címkék

Sarah bíboros: Esteledik, a na..., Posertube, Facebookon kaptam, Sárga rózsa, Orchidea, Madárdal, Posertube, Facebookon kaptam, Egy korsó sör, Könnyek, Kellemes délutánt kívánok!, Png nő, Facebookon kaptam, Maci az ágyban, Mai harmónia kártyám, Jó reggelt kedves látogatóimna..., Olvasó kislány, Betty Boop, Olvasó kislány, Neked szól, Szenvedés, Kellemes teázást, Png csokor, Facebookon kaptam, Piros rózsa bokor, Posertube, Facebookon kaptam, Jó éjszakát, Tavasz lány, Tavasz lány, 7 éves kislány gitáron játszik, Esőben, Boldog szülinapot a ma ünneplő..., Égjen a tűz, Facebookon kaptam, Tükör a tükörben, Jó reggelt kedves látogatóimna..., Vízcseppes rózsa, Mennyi ember él a földön . . ..., Png csokor, Semmittevés, Hold fátyol, Orchidea, Rózsák kosárban, Hóesés, Szèp napot kívánok, Kellemes délutánt kívánok!, Ünnepi szentmisék Veszprémben ..., Azok a szemek, „Hadd menjek Istenem, mi..., Ej ha!, Hőmérséklet változás, Hús sütés, Facebookon kaptam, Teréz anya gondolata 02.16, Állomás bejárás, Kellemes délutánt kívánok!, Png virág, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Harmónia......, Orchidea, Neked szól, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Betty Boop, 8 éves kislány zongorán játszi..., Jó éjszakát, Engedjetek ki, Mi magunk próbáljunk megváltoz..., Föld gömb, Kizomba, A mágikus fa története., A lélek kulcsa 9. - Biegelbaue..., Kellemes kávézást!, Facebookon kaptam, Betty Boop, Facebookon kaptam, Kellemes délutánt kívánok!, Png nő, Lapozható, Bicepsz, Facebookon kaptam, Szèp estét, Facebookon kaptam, 5 éves kisfiú zongorán játszik, Facebookon kaptam, Harmónia......, Szenvedés, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Esik, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Betty Boop, Kellemes délutánt kívánok!, Facebookon kaptam,