Kategóriák:     Keresés:
Alapállapot, Csökkenő (dátum), Növekvő (dátum), A-Z (név), Z-A (név), Nézettség (csökk.), Nézettség (növ.),
Szavazatok (csökk.), Szavazatok (növ.), Kommentek (csökk.), Kommentek (növ.),
Előző oldal  1 2  Következő oldal
BERTICI FIVÉREK HARCOLJ A SZERELEMÉRT (00:03:51) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
A videó kizárólag saját és barátaim szórakoztatására készült.
feltöltve: 2015-05-18 15:11:02
feltöltő: gosztmagdi
nézettség: 562
kulcs:

Küldöm ismerőseimnek!
Költészet napszámosai vagyunk Dáma Lova (00:02:06) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
öltészet napszámosai Költők,mi vagyunk A híres sereg Tollunk az eszköz Kard,sisak ! Munkánkért nem jár más Csak a tisztelet ! Hol harcolunk Hol írunk Szavunk a fegyver Lesúlyt,ha kell Nem panaszkodunk ha Életünk mostoha A költészet napszámosai vagyunk ! Erős a hitünk,göröngyös utunk Ha ...
feltöltve: 2012-04-29 16:30:37
feltöltő: lovagdamaerdosanna
nézettség: 1304
kulcs: http://sopron.networ,
kategória: kreatív

Küldöm ismerőseimnek!
A leukémia mondjon le! (00:00:30) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Harcoljunk együtt!
feltöltve: 2012-02-01 15:46:29
feltöltő: kiskoko
nézettség: 533
kommentek: 0
kulcs: alapítvány, leukémia, gyerekek, betegség, gyógyulás,

Küldöm ismerőseimnek!
Payer András- Én nem tudtam, hogy harcol (00:01:35) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Payer András : Én nem tudtam, hogy harcolni kell érted 1969 archiv retro nosztalgia magyar
feltöltve: 2011-04-03 03:37:11
feltöltő: cserhat3
nézettség: 750
szavazatok: 1

feltöltve: 2011-04-01 18:33:07
feltöltő: astropapa58
nézettség: 737

Küldöm ismerőseimnek!
Carmina Burana - Szegedi Kortárs Balett (00:01:59) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Egy civilizáció romjain tengődő, életben maradásáért küzdő, emberszerű barbár közösség rituálékkal teli életébe pillantunk be, akik félelmeikkel harcolva, ös...
feltöltve: 2010-10-08 16:02:25
feltöltő: liliana01
nézettség: 1225
kulcs: Carmina, Burana,

Küldöm ismerőseimnek!
Carrot - Még harcol a kislány (00:00:35) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Carrot - Még harcol a kislány

nézettség: 764
szavazatok: 1

Küldöm ismerőseimnek!
Reggeli- Beugró újratöltve (00:09:41) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
De Előtt:Stopptrükk- Csillagok harcolnak (Star
Fight)
feltöltve: 2010-03-28 14:35:11
feltöltő: pancsa5
nézettség: 1038
kulcs: RTL Klub, reggeli, bulvár,
kategória: hírek/bulvár

Küldöm ismerőseimnek!
Szállnak a darvak. Filmzene (00:03:44) Megnézem | Saját videótáramba teszem ezt!
Megnézem!Megnézem!Megnézem!
Ez a zene egy csodálatos, de szomorú film zenéje volt. Nagyon szerettem, és még most is. Fogadjátok szeretettel. A film tartalmából: Egy szerelmespár, Veronika és Borisz a hajnali moszkvai utcán, idilli képek. Másnapra minden felborul: kitört a háború. Borisz jelentke ...
feltöltve: 2010-02-09 22:24:32
feltöltő: cipello
nézettség: 2889
szavazatok: 4
kulcs: Darvak, szerelem, haboru, filmzene,
kategória: kreatív

Előző oldal  1 2  Következő oldal
Címkék

herores,  Stephen,  matrix,  sublim,  TheCGBros,  good,  herr,  comedian,  kumite,  tibbah,
 lajcsi,  camel,  FFVIIAC,  Cristiano,  csúnya,  Peller,  Ízvadász,  1221,  ragasztó,  Miami,
 fizetés,  krachtvan,  dm20,  sd54gh768,  samsung,  Jolly,  Passage,  patak,  peterii,  Vadnai,
 Bitsy,  armstrong,  VERA,  VIDEO0021,  Agility,  pudding,  MASONS,  állatok,  BMW M6,  cavallo,
 Strip,  hip-hop,  Traning,  fogorvos,  20080129,  Current,  baixo,  dicsi,  esik,  5 kanal,
 Deadline,  lékais,  patinaj,  kármel,  Lázár,  Fedor,  kiskond,  agjo,  hrvatska,  ersoft,
 kolektíva,  műveletei,  repülőgép,  baák,  Lords,  defekt300,  Karácsony,  jégzajlás,
 áramütés,  Hakni,  Gifted,  Missile,  Coke,  Zsombi,  celebek,  wazze,  Legend,  sörbontás,
 Erdélyi,  vstefanu,  COMBOS,  gójya,  faág,  Kiskacsa,  Enemy,  Having,  EGNI,  nappali,  Telefonál,
 kedvesek,  Think,  Widows XP,  Kaláka,  Album,  install,  Hull,  magyarság,  meow-mix,
 Flipper,  Milord,  fegyver,  Rost,  rajongók,  Crown,  Ikarusz,  STS-119,  matsui,  csudaszép,
 koszivu,  bartender,  sertés,  kismaros,  Röpke,  Nagymami,  szívás,  görény,  21.század,
 09073101,  LESZ,  zöld,  Hajdú,  faltörő,  riddle,  District,  hetes,  balcsi,  mónika,  Just,
 wars,  -Always,  Gulyás,  titanic,  Géza,  Vezetnek,  rozsafaja,  A primás,  robogó,  traffic,
 Názáret,  szabadidó,  CIREPA,  Kóka,  topi,  Harangozó,  amnesztia,  raindrops,  Miks,
 honnan,   Amazing,  méjden,  Serov,  ásványok,  WC férfi,  Húsvét,  papák,  sörreklám,
 Szerb,  lies,  Parajdi,  shower,  wakayama,  wakko,  szkyta,  Szőke nők,  gifs,  üzenet,  Chewing,
 panel,  Drum,  greece,  traff,  ASE:,  Billie,  magi,  sapka,  várakozás,  s-modell,  donk,  halott,
 Childre,  tréfa,  Section,  conan,  Gara,  baiasprie,  valoságos,  animales,  keringő,
 Egon,  remote,  1996,  rozmár,  kőmüves,  Leiria,  Earslobes,  coast,  Fuze,  outlet,  Harci,
 Késő,
Blog címkék

Fluorit ásvány, A legkisebb..., S. Dali mondta, Kellemes délutánt, A Szűzanya 2021. február 25-i ..., Harmónia......, Ősszel a bükkben, Facebookon kaptam, József, Kellemes délutánt, Messze a magas szirteken . . ..., Enargita ásvány, Régi kép, de az aktualitás nem, Kellemes kávézást, Koronavírusban elhunyt Snell G..., Cianotrikit kristály, Facebookon kaptam, A harangok zúgása messzire elh..., Cica verssel, Facebookon kaptam, Virtuálisan is végigjárhatjuk ..., Nagyböjti ráhangoló 02.28, Útravaló – 2021. február..., Rózsa csokor, Facebookon kaptam, Nagyböjt a megtérés ideje!!, Ágyő!, Két karodban......, Útravaló – 2021. február..., Fluorapatit ásvány, A Szűzanya 2021. február 25-i ..., Foszfor, Facebookon kaptam, Rózsa csokor, A ceglédi temetőben, Dumortierit kvarcban, Foszfor, 4 469 fővel emelkedett a beazo..., Png nő, Gondolataim . . ., Dolomit kristály, I. Keresztút Déván 2021.09, Csak egy kis móka, kacagás, Mostanában nagy divat, Szép vasárnapot, Enargita ásvány, Png nő, I. Keresztút Déván 2021.09, Tiffany-lámpák, Facebookon kaptam Krisztinától, Akkor már nem énekelsz, hanem ..., Áldott a kéz . . ., Reggeli üdvözlés kávéval, Kellemes délutáni pihenést, Facebookon kaptam, A 21. században azt gondoljuk,..., Mostanában nagy divat, Szép délutánt kívánok, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Szép napot kedves barátaim ! ...., Járványügyi intézkedések meger..., Jó reggelt kedves látogatóimna..., Galenit ásvány, Jó reggelt kedves látogatóimna..., Facebookon kaptam Krisztinától, Járványügyi intézkedések meger..., Facebookon kaptam, Szeretnék álomországba jutni..., Facebookon kaptam, Az ember valódi lényege, a jós..., Facebookon kaptam, Nő virágokkal, A nő, Zöldségarc, Boldog szülinapot a ma ünneplő..., Állatvilág...., Gondolataim . . ., Dumortierit kvarcban, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Lélekvakcina.", Nő virágokkal, Círmos rózsa, Oltakoztam, A Via Dolorosán – a Szen..., Jó éjszakát!, Facebookon kaptam, Nő virágokkal, Udvariaskodás közben, Szépséges délutánt kívánok !, Kellemes hétvégét, Szép estét kedves látogatóimna..., Csak egy kis móka, kacagás, Táncolunk, táncolunk, Facebookon kaptam, Facebookon kaptam, Mit főztél?, Cica verssel, A jó emésztésért,